Heategevuspartner   |

Oleme nähtav

Saavutamaks oma eesmärke ja täitmaks sponsoritele antud lubadusi, üritab klubi olla võimalikult nähtav: seda nii TV-
uudistes ja teleülekannetes jm meedias, tänavatel, staadionidel, mitmesugustel üritustel ning samuti sotsiaalmeedias. Julge ja innovatiivne lähenemine jalgpallile on paisanud Nõmme Kalju fännide ja meedia huviorbiiti.

Klubi korraldab mitmeid suurüritusi (Kalju Jalgpallifestival, KMM Pühapäevaliiga jne), mis leiavad alati kajastust Eesti meedias. Premium liigat ja seal hulgas Nõmme Kaljut kajastavad regulaarselt kõik Eesti päevalehed ja online uudisteportaalid. ETV põhikanal, Postimees.ee, Delfi.ee ja ERR sport näitavad regulaarselt otseülekandeid Premium liiga ja Eesti karikavõistluste põnevusmängudest.

Koostöös sponsori NEO Mediaga viiakse läbi välimeedia kampaaniaid erinevatel meediumitel üle Eesti. Nõmme Kalju on enim meediakajastust leidnud Eesti jalgpalliklubi. 
Klubil on oma ametlik koduleht ning Facebooki leht. Viimast külastatakse üle miljoni korra kuus ning omades üle 16 000 fänni.

Otseülekanded TV-s

Igast Premium Liiga voorust tehakse otseülekandeid ETV, ETV2, ERR Sport, Jalgpall.ee ja Postimees vahendusel. 2015. aastal oli otseülekandeid Premium Liiga mängudelt rekordiliselt 177 otseülekannet, mis jõudis ligikaudu 170 000 vaatajani. 2016 hooajaks on ülekanded planeeritud samas mahus, lisaks hakatakse tegema ülekandeid Esiliiga mängudest.