Viimased uudised
15. märts 2023
Viimased uudised
15. märts 2023
Viimased uudised
8. märts 2023
Viimased uudised
28. veebruar 2023
Meeskond
Viimane galerii
13. veebruar 2022
Viimane intervjuu
9. veebruar 2018
Viimane intervjuu
16. oktoober 2017
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Artikkel
Contacts
Contacts
Contacts
Nõmme Kalju jalgpalliklubi ja Digiposter OÜ sõlmisid kolme aastase koostöö – lepingu, mille kohaselt saab meedia – ettevõttest Kalju uus meediasponsor.
Digiposter OÜ on aastal 2019 asutatud meediaettevõte, mille peamine fookus on atraktiivsetesse kohtadesse digitaalsete reklaamikandjate loomine. Eelmisel aastal ostis Digiposter OÜ enamusosaluse Priit Pedanik, kes on üle kümne aasta olnud Eesti digitaalse välimeedia valdkonna suunanäitaja. Erinevaid väiksemaid ettevõtteid kokku ostes on Digiposter OÜ kiiresti kasvanud meediapindade arvult Eesti suuruselt teiseks digitaalse välimeedia organisatsiooniks. Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, 75 digipostrit jaekettides ja 7 suurt väliekraani. Kokku opereerib Digiposter OÜ üle 150 digitaalse meediapinna. Ettevõtte suurimateks koostööpartneriteks on Viru Keskus, Solaris, T1 Keskus, Mustamäe Keskus, Kvartal, Eeden, Nautica, Lasnamäe Centrum, Maxima Eesti, COOP Eesti, RIMI Eesti ning hulgaliselt kinnisvarafonde ja -omanikke üle Eesti.
Digiposter OÜ tegevjuht Priit Pedanik hindab Nõmme Kaljut kõrgelt: “Olen poisikesest peale suur jalkafänn ning olles ise Nõmmelt pärit, on mul loomulikult Kalju ja nende kodustaadioni – Hiiu staadioniga – oma isiklik side.” Digiposter rakendab oma meediapinnad spordi populariseerimise eesmärgi täitmiseks: “Digiposter on otsustanud ühiskonnale tagasi anda ning kajastab meeleldi oma pindadel tervislikku elustiili ning liikumisharrastusi populariseerivaid sõnumeid. Väga oluliseks ning meie väärtustega kokku klappivaks peame ka Nõmme Kalju tööd laste ja noortega,” rääkis Priit Pedanik.
Nõmme Kalju eestvedaja Kuno Tehva kommenteeris uut koostöölepingut järgnevalt: “Digiposter on Kalju jaoks väärtuslik platvorm, mis aitab suhelda oma fännide ja kogukonnaga. Me oleme alati olnud aktiivsed oma sõnumite, kaubamärgi ja partnerite võimendamisel ning koostöö Digiposteriga viib selle lähenemisviisi kindlasti uuele tasemele.“
“Jalgpall ühendab ja toetades ühist asja, toob see inimestes välja oma parimad omadused. Nõmme Kalju tegeleb igas vanuses noortega keda on klubis ligikaudu 700 ning seda nii tipp kui rahvaspordi tasandil, meie kogukonda kuulub ligemale 3000 aktiivset liiget. Seega, oleme põnevil, et saame luua uusi võimalusi, et olla paremini ühenduses oma kogukonna ja fännibaasiga,“ lisas Tehva.
Kalju: Nõmme hingega jalgpalliklubi.
Nõmme Kalju on ajalooline Eesti jalgpalliklubi, mis asub Tallinnas, Nõmmel. Klubi on asutatud 1923. aastal ja omab märkimisväärset spordi- ja ühiskondlikku pärandit, olles laialdaselt tuntud kui avatud ja hästi organiseeritud profiklubi. Klubi presidendiks on Kuno Tehva, üks klubi taasasutajatest ning kes on oma mitmekülgsete teadmistega panustanud klubisse igapäevaselt juba 20 aastat. Klubi märksõnadeks on stabiilne juhtimine, selge visioon, oma kindel filosoofia, tugev side kohaliku kogukonnaga ning ajaloolised ja sotsiaalsed väärtused. Läbi aastate on Kalju üks edukamaid ja Eestis enim kajastust leidnud spordiklubisid. Edu on saavutatud ka Euroopa tasandil – 15. korral on kvalifitseerutud UEFA Euroopa Liiga ja kahel korral UEFA Meistrite Liiga kvalifikatsiooniturniirile. Nõmme Kalju on kahekordne Eesti meister, võitnud ka karikasarja ning superkarika. Nõmme Kalju on Euroopa Klubide Liidu (ECA) aktiivne liige, esimees Kuno Tehva on ECA juhatuse liige ja UEFA klubivõistluste komitee liige.
Tutvu Digiposter reklaampindade ja formaadiga siit.